История Осовецкой школы, Мозырский район


Школа пачала сваю дзейнасць у 1924 годзе, як пачатковая. Першым яе дырэктарам быў Маглыш В.В.

З 1947 года школа становiцца сямiгадовай,  дырэктарам  якой быў Турмовiч А.К.



У 1953 годзе згодна з рашэннем №342 Петрыкаўскага райсавета ад  27 мая 1953 года Асавецкая школа становiцца сярэдняй, растучай.  

У 1956 годзе адбыўся першы выпуск дзесяцiгодкi – 52 чалавекi. З 1988 года школа працуе ў новым сучасным будынку, разлiчаным на 192 месцы.










Да мiкрараена школы адносяцца вескi: Асавец, Камень, Крушнiкi, Турбiнка, Зiмавая Буда, Гiнічаў Груд, Перадрэйка, Асавецкая Буда, Летавiшчы i паселак Шастовiчы Петрыкаўскага раёна.

















Комментарии

  1. Мне уборщица разрешила нажимать на звонок, подающий сигнал перемены. Тогда я еще в школу не ходил и гостил у Бабушки в Осовце

    ОтветитьУдалить
  2. Спасибо ‘ как учителя если жили в Мозырь добирались на работу ? 50 года ? Интересно !

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. ВСЕ УЧИТЕЛЯ ЖИЛИ В ОСОВЦЕ НИКТО НЕ ЕЗДИЛ С МОЗЫРЯ

      Удалить
    2. Я ТОЖЕ УЧИЛАСЬ В ЭТОЙ ШКОЛЕ 51 ГОД НАЗАД ВЫПУСК 1971 ГОД ВСЕХ ЭТИХ УЧИТЕЛЕЙ И ДИРЕКТОРА Я ПОМНЮ НЕ ВИЖУ ТОЛЬКО СВОЕГО КЛАССНОГО УЧИТЕЛЯ МАРИЯ ФИЛИМОНОВНА

      Удалить
  3. Мария Филимоновна сейчас живёт в д. Козенки.

    ОтветитьУдалить
  4. Ещё в 1992 году школа частично функцыянировала,жаль что снесли такое большое помещение

    ОтветитьУдалить

Отправить комментарий